Ny i familjen



Fick ett erbjudande från ellos, 50% på min dyraste vara vid nästa beställning. Så jag gick direkt in på skorna! Köpte de här, fast i svart för de var de enda som fanns kvar i storlek 38. Kostade 899;- från början men jag fick dem för 450;-, skitbra! Väldigt höga klackar men jag ska klara det!


"Bronx platåsandalett

Rockig modell med korslagda remmar över vristen i breda silveröljetter. Ställbar vristrem med spänne med dold resår på insidan. Ovandel av skinn och syntetfoder. Mockaklädd innersula. Botten av korkimitation. Hög smal träklack ca 12 cm. Yttersula av tunn syntet. Platå framtill ca 2,5 - 3 cm "

Puss

Kommentarer
Postat av: amsan

riktigt snygga :)

2009-03-11 @ 23:58:29
Postat av: Elin

dom gillade jag, bra köp ! :D

2009-03-12 @ 18:08:55
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0