Pure Bow Contrast Tote Bag

Börjar kl 6 imorgon, så måste sova typ nu. Men hade tänkt att se klart på Sex And The City, det är ju så bra! Imorgon är det dags för mig och Tilda att träna igen, det blir tredje gången. Det är kul att ha någon att träna med och nu ska Elin också skaffa gymkort. Då blir det ännu mer träna, eftersom Tilda och jag jobbar så olika kan vi typ bara träna en dag i veckan.

På torsdag ska jag in till Nyköping tror jag, fika med Elin :) Har tänkt att klippa mig också, det var ett tag sen. Tror att senast var när jag var hårmodell :b Ska bara klippa topparna tror jag, fast det blir ju aldrig som jag tänkt mig. Ska försöka få Tommy att färga mitt hår imorgon också, ser ut aom jag har grått hår i utväxten!! Så kan man ju inte ha det..

Nej nu ska jag sova, puss


 - Från Asos för 542;-

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA, Beach/thailand 09. vi måste ha snygga kroppar juuh. Men först startar vi med en fika på torsdag :D

2009-03-24 @ 20:49:36
Postat av: Anonym

JAAA, Beach/thailand 09. vi måste ha snygga kroppar juuh. Men först startar vi med en fika på torsdag :D

2009-03-24 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0