Sommartid

Ställde fram klockan en timme inatt, så man kan ju inte säga att jag fick någon sovmorgon. Började kl 9 men egentligen var den ju 8! Satt typ och sov i kassan :b Dagen gick inte snabbare av att jag är på väg att bli sjuk. Jag har ont i hela kroppen, väldigt mycket i halsen. Jobbigt, jag var ju nyss sjuk.

Igår var vi iallafall på middag hos Elin, de hade lagat kyckling :) Jättegott! Fredrik kom lite senare på kvällen och killarna tittade på fotboll. Jag och Elin gjorde dem sällskap efter ett tag men somnade, haha.

Tommy är iväg på match, fick för mig att jag skulle laga värsta middagen till honom. Oxrullader, lite potatis och sås. Det kommer nog bli gott om jag lyckas..

Puss

Kommentarer
Postat av: E

sociala flickvänner dom har :D

2009-03-29 @ 20:17:19
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0