Vi var i fjällen



Som sagt, så åkte vi till Kittelfjäll i torsdags och kom hem i måndags :) Resan var toppen, mestadels. Tyvärr så kom jag på att skidor inte riktigt är min grej. Jag tycker det är läskigt, är rädd för att bryta alla ben i kroppen typ. Så jag spänner mig och ramlar :b Hahha, sist ner i backen var jag hela tiden också. Kändes inte riktigt bra med tanke på att Emil inte har stått på ett par skidor förut. Men man kan ju inte vara bäst på allt ;)

Kanske blir en resa nästa år med? Med fler personer då!
Puss

Kommentarer
Postat av: amsan

mindre bråk kanske ;)

2009-03-04 @ 16:33:00
Postat av: micaela

ja är med nästa år, då blire fest!

2009-03-04 @ 17:25:34
URL: http://delajara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0