Vero Moda Floral Print Contrast Tunic Dress



- Jättefin klänning från asos, för bara 268;-

Igår efter jobbet fikade jag med mamma, Adam och mormor. Vi var på "tampongfiket" i hamnen, det är nog Trosa's bästa fik. Sen gick vi till sportaffären och jag fick ett par jobbskor av mamma. Nu slipper jag få ont i fötterna och ryggen!

Senare på kvällen var jag med Elin och Fia, vi satt här och drack lite vin och pratade. Sen gick vi till Niklas där killarna var. Vi var inte där så länge utan drog till Stadshotellet och tog en drink :) Tommy var chaufför igår och när han kom hem vid tre hittade han mig sovandes framför tv:n, haha :b

Ikväll ska vi grilla med Patrik och Jessica!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0