091123



Igår såg vi världens bästa film, New Moon. Älskar den och man blir ju lite småkär i alla skådespelarna, iallafall några av dom.

Det vart lite stressigt igår, slutade jobba kl 5. Då skulle jag hem och duscha för att sedan hämta Sarah och Jarmo vid kvart i 6. Vi kom väl 10 minuter försent och då hade vi brottom. Filmen började kl 18.30 så vi hoppades att det inte var någon kö. Och det var det inte heller :) Sprang in i salongen några minuter över halv, hehe. Som sagt, älskade filmen och längtar till jag ser den igen. Jag tror inte killarna var lika övertygade som mig och Sarah!

På söndag är det första advent, det betyder att jag får pynta lite här hemma! Snart händer allt :)

Kommentarer
Postat av: mikey

HEEEJ, shit va roligt, jag ska försöka se den här i sydney, den gick inte på bion här där jag bor, men ska se till o se den snart. Saknar dig massor. Hoppas ditt julpynt blir fint!! <3

2009-11-23 @ 14:53:12
URL: http://delajara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0