Mysig Söndag

Jag vet inte vad man skulle kunna säga om den här dagen. Jag och Tommy har bara varit, ganska så skönt faktiskt. Kom på vid 21 att vi var hungriga, som tur är har vi Rhodos som har öppet till 22 :) Det vart pizza som smakade skit.

Igår jobbade jag, 10-18. När jag slutade kom Micaela, My och Sarah och hämtade mig. Vi åkte till Nyköping och hämtade upp Katrin. Åkte hem till Mickis där det redan var en massa folk :) Hennes mamma hade lagar en god paj och Mikey hade gjort världens godaste sallad ;) Det här var ingen bra middag, det var en "hejdå"-middag för Mickis som ska till Australien i ETT ÅR!! Helt sick!

Men vi hade jättekul, älskar att umgås mes tjejerna. Vid halv elva kom vi in till Tellus. Där inne var Tommy och gänget :) Skitkul kväll, kommer sakna dig Micaela! <3


Katrin och My är iaf söta!


Anna-Maria och Bellis :)

Kommentarer
Postat av: mikey

shit, sjukt jobbig middag! Men galet trevligt, kommer sakna det som satan! Och sakna dig ännu mer, kom och hälsa på mig, annars överlever jag nog inte hela året. Älskar dig you know.

2009-11-16 @ 00:46:36
URL: http://delajara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0