Pussgurkor


Har ett nytt ascoolt program, Photoscape! Det är riktigt kul att hålla på i. Helgens bilder fick bli offer :)

Idag fyller Tommys syster 18 år, så vi köpte en tårta och åkte dit på middag. Mysigt! När vi skulle åka hem funkade inte Tommys bil så Hempa fick köra hem oss. Nu är Tompi på träning och jag kollar på massa tv-skit.

Ser ut som att jag och Sarah ska hänga med Mickis på sön, slutar kl 17 så då blir det söndagsmys :) Sen på fredag nästa vecka ska vi mysa igen! Måste ju passa på innan tönten <3 åker till Australien i ETT ÅR!?

Imorgon har jag min första körlektion i mitt liv, hoppas det går bra. Hehe

Kommentarer
Postat av: Micaela.

aww du kallar mig tönt, men jag vet att du älskar mig!:D he he, shit va jag ska krama er! <3333

2009-11-04 @ 22:31:34
URL: http://delajara.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha jag har en känsla av att alle kommer döda dig när hon ser den där bilden....:D

2009-11-05 @ 22:56:45
Postat av: allie

HAHAHAHHAHAHA

2009-11-05 @ 23:55:00
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0