Stackars Mig

Ligger hemma med urinvägsinfektion som har tagit sig till min högra njure. Vaknade inatt kl 2 av att jag hade ont, la mig på soffan och sov kanske en timme på hela natten :( Mamma hämtade upp mig kl 7 när hon slutade jobba, tänkte att det är skönare att vara där eftersom det är närmare vårdcentralen. Sen så tycker jag inte om att vara ensam, speciellt inte när jag har ont.. Fick tid kl 9.30 och kom hem till mamma igen efter att ha kissat i en mugg och fått en läkartid kl 15.15. Kändes jobbigt att gå fram och tillbaka med tankte på att jag har så pass ont, det gör ondare att gå än att cykla märkte jag.

"Du kanske måste läggas in" Aha, tack för den. Jag vart lite nervös när läkaren sa så innan jag hade tagit blodprovet. Men det behövdes inte som tur var för infektionen hade inte riktigt tagit min njure?! Jag förstår inte. Jag är bara glad att jag slipper ligga på ett sjukhus! Fick medicin som ska ätas i 10 dagar, två om dagen. Jag som hatar tabletter.. Så nu ska jag ligga hemma och ha ont och tycka synd om mig själv och se på massa bra filmer som man inte hinner annars (eller som Tommy inte vill se).

Krya på mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig...får väl höra av dig om du behöver skjuts ngnstans jag är hemma ibland på dagarna

2009-11-02 @ 21:12:00
Postat av: Johanna

Usch, krya på dig! :)

2009-11-02 @ 23:30:21
URL: http://smilingface.blogg.se/
Postat av: elin

mamma skrev de första antar jag! :B



älska, krya på dig min nemo!

2009-11-03 @ 09:10:47
URL: http://eakvist.blogg.se/
Postat av: allie

stackars saris :(

2009-11-03 @ 19:03:19
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0