091013

Nu är jag trött som ett as, ska föra över lite money tills imorgon sen hoppa i säng! Bussen går 9.30, bläh.. Men ska fika men mina tjejer, eller rättare sagt frukost då klockan bara är 11 när vi ska ses :) 12.30 har jag tid hos frisören! Och det blir inte kul ifall mitt hår inte slutar vara rosa!!

Kom hem från Stockholm för ca 30 min sen, ganska sent. Vi tog bilen till södertälje syd och tåget där ifrån till centralen och sen till fridhemsplan. La Familgiano hette restaurangen typ.. Asgott, oxfilé med gorgonzolasås och kroketter. Mums

Ah idag på jobbet fick jag värsta köttsåret, från en jävla kartong! Det rann blod och kunder kom och frågade saker hela tiden så jag kunde inte plåstra om mig förens hela handen var full med blod! Svimfärdig vart jag..

Puss

Kommentarer
Postat av: allie

VILL SE BILDER PÅ ROSA HÅR! before after tack :)

2009-10-13 @ 23:13:13
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0