091014



Nu har jag äntligen en normal färg i huvudet.. Asolut inte så som jag ville ha det, men mycket bättre. Jag sa, ljust orange brunt tack, men fick mörkt rött brunt typ :b Har bestämt mig för att aldrig mer gå dit iallafall. Det är riktigt svårt att hitta en bra och inte allt för dyr frisör.. Får börja mitt sökande efter Thailand för innan dess hoppas jag inte att jag måste fixa frillan igen!

Jag har haft riktigt kul idag, frukost med My, Mickis och Amy. Sen kom Paulina från katrineholm. Har inte träffat henne tidigare, hon var hur skön som helst :) Efter frisören så åkte jag hem till My och hängde med dom två och vid 17 så mötte vi upp Felix, Viktor och John från k.holm. Jag säger bara att jag garvar så mycket så jag grinar, så roliga är dom.

Puss

Kommentarer
Postat av: Micaela.

nice nice !! Jag får se det live till helgen då:)

2009-10-15 @ 00:17:26
URL: http://delajara.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är en billig frisör :D

2009-10-15 @ 10:26:41
Postat av: Mamma

Snygg blev du!! Fast jag tycker ju alltid du är snygg ;-D

Puss från den lilla mamman

2009-10-15 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0