Firmafest



I lördags var vi på Tyrol, som ligger inne på Gröna Lund, och tittade på "After Dark" Vi samlades på personalparkeringen kl 16 (jag slutade jobba kl 15 så jag hade en timme på mig att duscha och allt!), men jag hann ;) Halv 5 gick bussen till Stockholm och alla var glada.

När vi kom fram fick vi en tre rättersmiddag! Lax till förrätt, oxfilé och potatisgratäng till varmrätt och chokladkaka till efterrätt. Det var hur gott som helst!! Showen började kl 20.30 och det var det bästa som jag har sett i hela mitt liv! Dom var bra, roliga och snygga haha :) Skulle inte ha något emot att se dem igen!

Kl 23 gick bussen hem, några stannade i Södertälje och jag var en av dom. Hehe, började jobba kl 9 dagen efter.. Men jag hade riktigt kul. Mötte Tommy där också :) Kom hem vid tre och då var jag trött!

Puss

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0