Imorgon Fyller Alexandra 20



Grattis! ;) Idag ska vi, Sarah Elin Alle Anna Johanna äta på Greken i Trosa sen hem till mig och dricka vin! Det kommer bli grymt, och den som lever får se vad som händer sen. Hehe

Kom hem från Sthlm för ca en kvart sen, fick skjuts av pappa och Carolina till Södertälje sen tog jag bussen hem till Trosa. Farmor fyller 68år idag så jag och Ida gjorde två jättefina tårtor, lägger upp bilder senare..

Ja det är ju röd dag idag och systemet var stängt, som tur var hade Carolina hemma så jag fick två liter vin. Hih, så kvälllen är inte förstörd! Haha, Ha så kul för det ska vi!!

Kommentarer
Postat av: allie

TACK!

2009-11-03 @ 19:03:52
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0