Min Tommy



Nu har han äntligen rakat av sig sitt skägg, det var på tiden. Kan inte säg att jag var något stort fan av det gamla :b Men nu ser han ut som vanligt igen och är snyggare än någonsin, hih

Jag funderar på vad som kommer att hända i helgen, är ju liksom ledig. Kan ju inte sova bort den även fast det skulle vara riktigt skönt. Imorgon ska vi bara ta det lugt iallafall, titta på Idol och äta fondue! På lördag hoppas jag att vi ska dricka vin, jag och Elin :) Och på söndag ska vi tjejer hem till Mickis och mysa tror jag, så det kommer nog bli en bra helg.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu saknar jag min sara!

Vin i helgen, check!

2009-10-16 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0