Söndagsmys



Lillkillen kom hit idag igen. Vi spelade lite spel på min mobil ett tag sen åkte han och Tommy till rampen och åkte lite :) Då kollade jag på tv och njöt av lite ensamtid såhär dagen efter då man är lite trött. Vid halv tre dumpade Tompa av Adam här för han skulle på match. Då gick vi till konsum och handlade mat tills ikväll och åt lunch på sportbaren. Nu sitter han och spelar tvspel och jag glider runt lite på datorn. Snart ska Adam åka hem och då blir jag ensam igen, kanske kollar på en film innan jag börjar med maten.. Känns som att en alvedon kanskse är en bra ide nu, känner mig varmt och har ont i halsen av allt hostande.

Igår hade vi det ganska så kul iallafall. Alle, Uffis, jag, Anna och Adam var hemma hos Elin. Drack lite vin och spelade wii :) Drog till sportbarem där det vart helt crazy, Pontus fick ett ölglas i huvudet och Elin slogs. Haha, alla mår bra nu men vi var chockade..

Puss

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0