Bowlingbrudar



I fredags jobbade jag till kl 20, efter det cyklade jag hem och bytte om för kl 20.30 skulle Alle hämta  mig. Vi skulle till Heron City med Sarah och Anna :) Vi hade planerat att bowla och det gjorde vi också. Oklart vem som vann, tror det var Anna faktiskt. Alle fick minst poäng iag ;) Men det var kul, en skön fredagkväll. Kom hem vid halv ett tror jag och då var det bara att hoppa i säng bredvid en totaldäckad pojkvän.

Jobbade i lördags också, 11-16. Det var meningen att jag skulle jobba på Bomans efter det men jag behövdes tydligen inte, och det tackar jag för. Kände verkligen inte för att jobba till kl 01! Men tyvärr så betyder det mindre pengar..

Igår jobbade jag, ovanligt va?! 9-17, det gick rätt snabbt så det var skönt. Kl 1830 träffade vi Jessica och Patrik för en god middag på kolgrillen. Alltid gott där :)

Om tre timmar börjar jag jobba, så nu ska jag väl kanske fixa lite hemma. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0