En Dag I Nyköping



Idag tog jag 11.20 bussen in till Nyköping. Kom in vid halv ett och trodde då att Amy skulle vara klar hos frissan eftersom hon hade tid kl 10.. Men icke, hon hade precis tagit ur avfärgningen :b Men det gjorde inte så mycket, för jag mötte Micaela och gick till JC för jag skulle ju ha ett par jeans. My jobbade, så hon var gullig och hjälpte mig :) Det vart ett par Crocker, snygga och ganska billiga! Tror jag betalade 750;- och då fick jag en tröja för halva priset också! Värsta kapet.



Amy var nästan klar när vi kom tillbaka så vi satte oss och väntade. När hon var klar gick vi och åt äcklig mat :b Men det var kul. När My slutade jobba gick vi runt i lite affärer sen fikade vi på Huldas, himla roliga tjejer :) Jag ska träffa dom igen, iallafall Amy och Mickis, nästa vecka. Mysa på onsdag sen ska jag färga håret på torsdag!! Wohoo, det kommer bli ascoolt. Ska försöka få tillbaka min oranga hårfärg, får se.



Kommentarer
Postat av: micaela

Asabra dag tycker jag :) (men vi skulle ätit kina, men det gör vi nästa vecka tycker jag)



ps, snygga bilder.....

2009-09-30 @ 23:27:09
URL: http://delajara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0