Extreme Male Beauty

HERREGUD! Kollar på det ovan nämnda programmet, helt sjukt! Han ska dricka sitt eget kiss och smeta in det i ansiktet för att få finare hud? Jag fattade inte riktigt men vilken vettig människa gör det?! Det är ju vidrigt, usch säger jag bara.

I lördags jobbade jag mitt första pass på Bomans, det var kul och det gick jättebra. Förutom att jag råkade ge en förrätt till fel bord, men vafan, det gick ju att ordna :b Man kan ju inte göra allt rätt första dagen, jag tappade iallafall ingen bricka med glas (peppar peppar) Och gud vad jag hade ont i fötterna när jag kom hem och kunde känna efter lite! Haha, och dagen efter kändes det just som att det var "dagen efter" Nästa gång jobbar jag på lör, jag kommer inte vara människa efter det. Ska nämligen jobba 9 dagar på rad på Ica nu.. Man vad gör man inte för Thailand ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0