Lördagens Bravader



Vem orkar vända på bilden? :b I lördags åkte jag och Tommy till farmor och farfar för min farbror och hans dotter Alina kom och hälsade på från tyskland. Det var kul, inte träffat honom på några år :) Vi åt god mat som farmor lagat och lekte i parken.

Vid halv 6 körde pappa mig till pendeln i spånga, där ifrån åkte jag till älvsjö och mötte upp Elin. Vi tog bussen till Fruängen och mötte upp Sofia för en pizza. Vi gick hem till henne och satte oss på hennes uteplats. Alex och Frida kom också :) Vi spelade ölspelet och kl 11 åkte jag och Elin in till stan för att gå ut. Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå eftersom vi var ensamma och aldrig hade vart ute i Sthlm förut :b Vi bestämde oss för att gå till Laroy och vi hade riktigt kul där. Det tråkiga var att de inte hade så bra musik där,  men vi dansade ändå! Haha

Puss


Kommentarer
Postat av: E

De var ruuuligt :)

2009-09-08 @ 14:06:33
Postat av: marcus

Så hör man inte av sig när man kommer till stockholm, var ju också ute i lördags :O

skärp till dig nu sara!!

2009-09-08 @ 17:29:52
Postat av: Sara

Alltså förlåt marcus! nästa gång jag lovar :)

2009-09-08 @ 18:57:46
URL: http://noprincess.blogg.se/
Postat av: marcus

2009-09-10 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0