Sommaren med Göran

Vi bjöd Tommys familj på bio igår för Håkan fyllde år i veckan. Han valde att se "sommar med Göran" Den var skitrolig, det brukar behövas mycket för att jag ska sitta och skratta åt en film men på den här kunde jag nästan inte hålla tyst! Så ja, den var bra :)

Idag har jag städat, gick upp lite senare än vad jag hade tänk så det vart inte så rent som jag ville. Köket och badrummet är iallafall klara, de minsta rummen.. Bara hallen och vardagsrummet och hallen kvar, sovrummet kan man göra vid senare tillfälle för där inne är ingen ändå :b Jag börjar jobba kl 16 så jag hoppas på att Tommy fortsätter där jag slutade.. Det återstår att se om han gör.

Nu ska jag ner på stan och pumpa cykeln min innan jobbet. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Sa ju att filmen är galet rolig!

2009-09-14 @ 15:28:35
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0