Greken

Så var den semestern slut. 3 veckor kan gå jädrans fort ibland. Känns hemskt. Jag vill verkligen inte börja jobba igen. Börjar dessutom med en 6-dagars vecka. Hade iallafall sovmorgon idag, börjar jobba kl 16. Mamma fyller 41 idag <3 så jag ska dit efter jobbet (20.00) Jag har fixat världens present till henne, hoppas hon blir glad :)

Jaha, vad har jag gjort under semestern då? Åkte till Grekland den 31 aug och innan dess minns jag inte någonting.. Hängde lite i Nyk och med mina vänner i Trosa skulle jag tro. Grekland var hur skönt som helst. 40+ varje dag. Jag vart brunare än jag någonsin varit. Men om man jämför med folk så kan man inte annat än skratta. Jag blir inte så brun :b Lägger upp lite mobilbilder. Kamerabilderna kommer inom en snar framtid..

Helgen var kanon. Sista helgen på semestern måste man väl slå på stort. Vi var ett helt gäng som åkte till Gröna Lund, det var kul. Har inte varit där på flera år. Det var kul!
I lördags var det fest som gällde. Mathew hade fyllt 30år (killen som vi träffade i Thailand, som är från Australien). Fördrink på Södra Teatern, på champagne baren, med bästa utsikten över Stockholm. Det var dyrt men riktigt kul. Efter det drog vi till Sturecompagniet där vi röjde tills våra fötter blödde(?) Haha.


On our way. Till hotellet


Utsikten från hotellrestaurangen


Poolen


Utsikten igen


Födelsedagsbarnet och Adam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0