3 Februari

Mamma vill att jag ska med till Grekland, Kreta, i sommar. Lockande, väldigt. Det blir nog så, om det inte är för dyrt. Får se om Tommy följer med också. De ska bo på ett hotell vid stranden med "all inclusive" Själv tycker jag att det är astråkigt, man vill ju inte vara på samma ställe hela tiden. Men vad gör man inte för familjen :b Dessutom så har de redan bokat. Och Sofia ska med, det är väl kanske den största anledningen till att jag ska med i såna fall. Och solen såklart ;)

Beställde nyss hem ett tandblekningskit för ca 300;- Har vart sugen på att göra det länge med tanke på mina fula tänder :) Passar ju bra nu när man har slutat röka!!


Kommentarer
Postat av: Elin

2010-02-04 @ 09:40:36
Postat av: Elin

Kollade också på tandblekning igår :d

2010-02-04 @ 09:41:04
Postat av: micaela

slutat röka? fan va duktig du är :) håll i det nu:¨b

2010-02-04 @ 17:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0