Måndag

Ligger i soffan och tittar på "baksmällan", den är askul. Börjar jobba kl 16 så jag ska bara ta det lugnt. Borde tvätta lite men det orkar jag verkligen inte, fast det skulle vara skönt med lite rena kläder.

Lördagen började med arbete 6-13. Sen hade Adam kalas kl 14, han fyllde 8år :) Börjar bli stor! Han fick iallafall Wii och massor med spel, så jag ska nog dit i veckan och spela lite.

Kl 17.15 gick bussen till Nyköping. Jag, Sarah, Amy och My skulle äta middag på Fik@. Det var supergott och mysigt. Sen gick vi hem till My och jag hade sett fram emot en filmkväll men de andra hade bestämt sig för att det skulle vara kul att gå ut! Och det var det också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0