Livet Just Nu

Sitter hemma och väntar på Adam och Sofia. Dom skulle varit här för jättelängesen men det har dom tydligen glömt bort. Vi åker iallafall till Grekland imorgon, det ska bli superskönt. Att åka bort, till värmen, för den har ju försvunnit här.. Jag har inte riktigt packat än. Lite bara, men jag hade tänkt att göra det medans mina syskon var här. Så nu har jag bara gjort massa skit saker, rakat benen t ex.

Har semester nu, vilket är det bästa som finns. Har hunnit med Trosa, Nyköping och Stockholm. Shopping, Skansen och Tellus. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från de senaste dagarna sen kanske packa. Hejsan


Skansen


Skansen


Skansen


Kusinkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0