Update

Oj det var visst ett tag sen jag skrev här. Men har inte riktigt haft lust tror jag, eller tid kanske. Men nu ligger jag ensam hemma och har lite tråkigt :) Tänkte kanske berätta om helgen och lägga upp lite bilder!

Igår var det ju Trosa Stadslopp, tror inte att det var många i Trosa och runt omkring som missade det. Jag gjorde det inte iallafall. Tog till och med ledigt, hehe. Började dagen med att åka in till Nyköping för lite nytt. Hittade lite fina saker :) Åkte hem till Frida och solade en liten stund, satt med hårinpackning i håret. På kvällen åt vi mat hemma hos Fridas pappa (som är utomlands). Anna, Jenny, Alexandra och Sarah b la. Superkul att vara med tjejerna! På tullen var det mycket folk som vanligt. Trevligt att träffa folk man inte träffar så ofta :) En kul kväll men för lite dans (ingen faktiskt).

Idag väcktes jag av Tommy, Markus och Robin som hade köpt pizza till oss. Alla tre hade visst sovit i soffan?! Haha. Åkte och tittade på ett hus med mamma och dom. Världens finaste och bästa hus! Skitstor tomt med TVÅ gästhus, ett av dom med bastu. Hoppas dom får det, perfekt ställe att hänga på :) Sen har jag lekt med Adam och Ylva hela dagen. Det har vart kul. Nu ligger jag och tittar på "Sweet home Alabama", kanske hoppar i säng snart. Men kommer säkert inte kunna sova förens Tompa och Mackan kommer hem.

Imorgon ska jag förhoppningsvis ta första doppet i Sverige för iår! :D Hejsan


My's kalas 18/6


My's kalas 18/6


Farmor och farfar kom på besök, dom är för roliga!

Kommentarer
Postat av: amsan

jag ska också ta årets första dopp idag :D

2010-07-04 @ 09:41:51
URL: http://amsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0