Anteckningar

Fick hem ett paket från Nelly idag. Innehållet var ett par solglasögon (eftersom Tommy satte sig på mina i Thailand) och en klänning. Klänningen har jag inte hunnit testa än, ska göra det när Tompa har gått och lagt sig. Hehe, han ska ju inte behöva se allt jag köper ;) Får kanske hem att paket med kläder i veckan från olika ställen och det är riktigt kul men det blir ju dyrt som tusan i slutet av månaden. Så borde kanske sluta med internetshoppingen..

Idag lunchade jag med Mamma och mormor, som vi gör varje onsdag. Sen gick jag hem till mamma och väntade på att Adam skulle komma hem. Vi latjade lite och kl 16 cykladr jag hem till Frida. Hon skulle åka och storhandla så jag följde med som stöd.. Jag tycker faktiskt att det är kul att handla mat och sånt, men jag är väl den enda :b Kom hem för någon timme sen och Tommy har tvingat mig att städa. Men det var väl lika  bra det, så vi får lite snyggt här hemma :) Godnatt


Kommentarer
Postat av: mikey

men så snygg du är, och glajorna också!

2010-06-10 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0