BioBioBioBioBio

Filmen var superbra! Förstår inte varför så många har sagt att den inte är lika bra som serien och den andra filmen. Jag tyckte den var toppen!

Innan filmen var vi på IKEA och Skärholmen. På IKEA köpte jag bara dörrmattor till mamma och Frida köpte champagneglas till sin syster som tog studenten idag. I Skärholmen försökte jag lämna tillbaka mina ringar som jag köpte på H&M för dom har tappat all färg efter mindre än en vecka.. Men så är det var det enda hon sa. Jävla tant! Gick till Glitter och köpte en ny ring, där är det iallafall bätte kvalitet på smyckena. Man ska tydligen måla genomskinligt nagellack på insidan av ringen. Då tappar den ingen färg och man blir inte GRÖN av den heller..

Nu ska jag bara vara, ta ett glas Brämhults juice och titta på tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0