Det Bästa Jag Vet

Den här helgen har varit toppen. Den har spenderats mestadels i Nyköping. Jag slutade jobba kl 20, då kom Amy och hämtade mig. Vi hämtade upp Sarah och åkte förbi donken. Satte oss på vallarna bland alla mygg och fågelmåsar. Men det var mysigt :) Åkte hem till Amy och sov.

I lördags hade vi tänkt att ligga och sola hela dagen men det var molnigt och ganska kallt. Så vi låg inne och tittade på tv hela dagen. Vid 18 åkte vi in till Nyköping, till Ina och My. Satt ute ett tag men det vart kallt fort. Gick ut på Tellus och det var väldigt kuuul!

Igår låg vi på vallarna från 12-16. Det var riktigt varmt och jag brände mig nästan överallt. Haha men idag känner jag mig ganska brun. Åkte hem till mamma och grillade lite god mat. Sen åkte jag hem till Tommy som jag inte hade träffats sen i fredagsmorse.. Vi tittade på Avatar och den var riktigt bra faktiskt. Väldigt förutsägbar bara.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen till jobbet. Hejsan





Ursäkta de den dåliga kvaliteten på bilderna, men så blir det med en mobilkamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0