23;11

Guud vad trött jag är, ska snart sova. Har jobbat 7-17 idag och sen umgåtts med pappa :) Har inte träffat honom sen innan Thailand! Vi åt middag på sportbaren och Tommy var såklart med. Fläskfilé pasta åt jag som jag alltid gör där och det är alltid lika gott. Innan vi gick så gav pappa oss 50kr var så spelade vi på maskinerna. Har aldrig gjort det förut och det var skitkul.. Jag vann 400kr och pappa 500kr!!! What?! Ofta liksom. Nu kanske jag blir beroende, haha. Rika och nöjda åkte vi hem till mamma för att fika och snacka skit.

Imorgon är jag asledig och ska jag träffa Frida. Vi ska fika, sola och testa jobbskor. Ja vi ska nämligen få skor från jobbet, skitbra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0