I Can Remember When It Was Me

Den här helgen har vart toppen, har liksom hunnit med att träffa alla och göra det mesta :) I fredags slutade jag jobba kl 20, då kom Alle och hämtade mig. Han körde mig hem till My där det var massor med folk. Vi umgicks lite sen drog vi oss vidaret till Tellus. Backyard Babies spelade men jag och Amy höll oss på avstånd ;) Vi gick ner på dansgolvet när de äntligen hade slutat spela, man skulle kunna säga att jag ramlade fram.. Tre gånger faktiskt. Jag och Amy sov hos Bella och hela kvällen var toppen :)

10.15 gick mitt tåg från Nyköping till Stockholm, jag skulle in och träffa farmor och farfar. Vi åt lunch på NK, min syster och kusin var också med :) När vi var klara gick jag lite på stan med tjejerna. Jag fick med mig lite saker hem; En t shirt från Zara men spets ärmar, en lotion från body shop och lite smått från H&M. När vi var klara åkte vi hem till farmor och farfar där pappa och faster var. Vi åt middag och tittade på melodifestivalen och bara myste :)

I söndags var vi ute i snön och lekte. Vid 5 körde pappa mig till Heron City där jag mötte mamma, Fredrik och Adam. Vi tittade på Alice i underlandet, fast på svenska.. Den var bra iallafall men den är säkert 100 gånger bättre på engelska! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0