Äntligen Micaela

Micaela har äntligen kommit hem. Det firade vi med party i lördags. Och jag kan nog säga, utan att ljuga, att Mickis var mest party! Hehe, det var kul.

Jag och Elin tog en buss in till Nyköping så vi var inne kl 15. Då åt vi lunch och gick lite på stan. När Amy slutade jobba kl 16.15 åkte vi och hämtade upp Sarah. Sen vidare till Arnö för att handla mat till grillen. Sen hem till Micaela för att äta och snacka massor om hennes resa bla. Vid 23 åkte vi in till Tellus och dansade av oss. Allt var perfekt tills 01.30. Men det ska vi inte prata om här :)

Nu ska jag hem till mamma och lägga mig i solen innan jag ska till jobbet. Ha det bra










Kommentarer
Postat av: micaela

men hur söt är inte du rååå!!!

jag var så jäkla party!! Men hur snygg är sista bilden då? inte så himla fin :/

men du hjärtat vi ses kanske senare.. <3333

2010-05-25 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0