I Left My Head And My Heart On The Dance Floor

Min helg har vart helt galen. Jag vet inte om den har varit galet bra eller galet dålig. Fredagen var bra. Vi var ett par stycken hemma hos Robin och grillade. Värden drog till Nyköping och vi andra stannade och partade i hans lya. Vi partade kanske inte så mycket, chillade mest. Det var skönt med tanke på att jag jobbade i helgen.

I lördags var det värre. Jobbade 12-18. Elin ringde och frågade ifall jag ville med henne och Adam till Nyköping och storhandla. Absolut! Jag älskar att handla. Tommy ville inte följa med så jag gick ensam med min vagn ;) När vi var klara och påväg hem kom vi på att vi ville gå ut, parta och dansa lite. Kom hem kl 21 och då var det bara att hoppa in i duschen. Adam körde in oss till Nyköping så vi var där vid 23 kanske. Då satte vi oss på Fika och tog en drink eftersom vi bara hade hunnit få i oss en öl tillsammans. Gick till Volym för första gången. Dansade. Minns ingenting efter att vi gått ut därifrån vid 2. Vad hände? Ingen aning. Elin hjälpte mig hem och jag ska aldrig mer dricka... Eller? Haha pinsamt.

Plågsamt att jobba i söndags. Det kommer jag aldrig mer göra om iallafall, dricka dag innan jobb. Hej


Kommentarer
Postat av: amsan

du kanske blev drogad? drack du bara en öl?

2010-05-04 @ 08:51:38
URL: http://amsan.devote.se
Postat av: Elin

Amy, både du och jag vet att Sara inte kan dricka allt för mkt, Efter 7 shots så var resultatet en as pacakd sara :D HAHA

2010-05-04 @ 09:58:12
Postat av: Sara

Inga kommentarer

2010-05-04 @ 13:05:52
URL: http://noprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0