Sommartider

Den här dagen har vart super. Började med att jag gick upp kl 10 och gick ner på stan. Gick förbi systemet för att köpa vin till lördag, gick till apoteket för att lämna in gamla tabletter, gick till konsum för att skicka tillbaka ett paket och handla frukost. När jag var klar med allt kom Sarah :) Då gick vi hem till mig och jag åt frulle sen gick vi till Nilsons för man kan ju inte sitta inne när det är så fint väder ute! Kl 13 mötte vi Frida på jobbet och gick hem till henne. Frida färgade Sarah's och det vart assnyggt :D 

Nu har jag och Tommy nyss gjort skitagod mat, pannbiff med klyftpotatis och en blandad sallad till. Snart ska jag träffa Elin. Så det här är en bra dag :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0