Tisdagen Den Elfte Maj

Det gick jättefort att jobba idag, även fast jag jobbade ganska länge. 7-17. Kom hem och lagade mat åt min man, man måste ju göra det ibland också :) Det vart supergott, typ wok. Ibland kan jag. Ni sitter jag hemma och tittar på Desperata Hemmafruar, sen är det favoritprogrammet - Cougar Town.

Jag och Elin pratade om att kanske gå ut imorgon. Är lediga på torsdag så det skulle ju vara kul. Har tänkt på en sak, jag partar ganska så mycket nu för tiden. Bara för att jag jämt har kul ute nu och inget bättre för mig. Hehe.

I söndags åkte jag, mamma, Fredrik och Adam till Johnny och Eleonor för att grilla korv. Lekte med min favoritunge, Ylva. Hon är världens sötaste. Hejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0