En Måndagskväll

Måndag igen. Jobbade 16-21.30. Ska äta nudlar och oliver snart. Har man inte så mycket i plånboken får man göra det bästa av situationen.

I fredags jobbade jag till 19. Sen träffade jag Elin. Vi gick till Stadshotellet och tog ett glas vin :) I lördags jobbade jag till kl 18. Då träffade jag Alexandra, Anna och Elin. Vid 10 åkte jag och Elin in till Nyköping för att gå ut. All in men nyktra :) Vi hade jättekul och det var jätteskönt att inte vara bakis på jobbet igår!

På onsdag ska jag upp till Sthlm och träffa farmor och farfar på stan. Sen möta upp Elin för en öl eller två :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tyr att vi var nyktra i lördags, Annars skulle folk tro att vi var alkisar ;) hehe! Blir mys imorgon <3

2010-10-05 @ 18:51:29
Postat av: en snygg kille

du e då snygg. dejta?

2010-10-05 @ 22:48:25
Postat av: Sara

Jag tror du är snygg snygga killen?

2010-10-09 @ 18:10:05
URL: http://noprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0