For The First Time

Beställde nyss hem två böcker. Elsas värld av Sofi Fahrman och Ego Girl av Carolina Gynning. Jag har redan Ego Woman hemma men ville inte läsa den innan jag läst den första boken :b Elsas mode var en av de bättre bäckerna jag läst så jag förväntar mig inget mindre av den senare boken.

Imorgon är det dags för mig att åka upp till Sthlm igen. Ska åka upp redan vid nio och träffa en gammal klasskompis för fika i Liljeholmen runt 10. Kl 13 ska jag in till stan och träffa farmor och farfar. Kanske gå lite på stan även fast jag är pank. Men har rånat sparkontot lite, hehe. Kan ju inte åka upp med 0kr på konto liksom. När Elin slutar jobba vid 17 ska jag möta upp henne för att göra en sak. Vi har en grej på gång. Mer om det senare, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0