Fortsätting Följer

Jag hade så himla kul igår. Början av dagen med jobb kanske inte var så himla kul men sen åkte jag ju in till huvudstaden igen. Åkte till Fruängen, mötte upp Elin och Sofia för att handla mat och mysa lite. Jag och Elin skulle in till innersta delen av staden senare under kvällen. Och med vår tur så gick inte tunnelbanan för den hade kört på en kundvagn? Gick ersättningsbuss men det var massa strul och det slutade med att vi satt ute i kylen i ca 30 min innan bussen kom. Och då började tågen gå igen :b Haha! Kom till vår hemliga destination runt 22.30. Hade en riktigt bra kväll som började med mingel och slutade med party. Gulliga Adam hämtade oss i Södertälje så vi var hemma ca 02. Tack för en svinbra kväll, nu ska jag in till Nyköping för att parta med Sarah. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0