Sara Hjärta Brolle

Lite bilder från i fredags. En av de bättre dagarna på länge. Fick ha mamma för mig själv en hel kväll med underhållning! Vi tog trosabussen upp till Liljeholmen och sen spårvagn direkt till globen. Innan showen och middagen var det mingel i loungen. Killar utan tröja var lite av det man kunde se där inne ;) Är också med och tävlar om att bli Smarteyes nya glasögonmodell?! Haha, de tog kort på nästan alla tjejer i ett par rosa solbrillor (på bilden nedan)

Middagen bestod av kycklingbröst (med mest fett) och polenta (ser ut som potatismos men smakade mannagrynsgröt). Till efterrätt var det en chokladkaka. Okej middag men hade kunnat vara godare eftersom biljetterna inte riktigt var gratis!

Showen började kl 21 och alla vart helt galna, till och med jag! Haha trodde jag aldrig men det var sånt drag. Och killarna var så roliga, bra på att sjunga och SNYGGA! Inte Möller kanske..

Redan efter showen pratade vi om att komma tillbaka nästa år. Samla ihop ett stort tjejgäng, tänk vad kul :) Nu ska jag ringa min nya man, Brolle. Hejdå











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0