Sjuk

Jag har haft problem med andningen sen i fredags. Det har liksom gjort ont i min vänstra arm/axel. Och det kändes ju inte så jäkla kul, man ska ju inte ha ont när man andas! Det första jag tänkte på var hjärtinfarkt och stroke :b Det kan ju hända vem som helst men inte så sannolikt på en annars frisk 20-åring kanske?

Ringde till sjukvårdsupplysningen när jag kom till jobbet imorse. Hon tyckte det lät illa och sa åt mig att fixa en tid på vårdcentralen. Det gjorde jag och fick en tid ganska snabbt. Doktorn kom fram till att jag har en infektion eller inflammation i lungvägarna.. Fick två olika mediciner som ska ätas i nio dagar (jag som hatar tabletter). 1 tablett 3 gånger om dagen x 2. Hoppas på att jag blir frisk snart, orkar inte ligga hemma och ha tråkigt i flera dagar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0