Spendera Pengar

Jag sov hos Frida igår. Bara för att vi skulle upp tidigt idag. Men det vart inte riktigt så tidigt som vi hade tänkt oss, utan närmare kl 9. Började färga mitt hår en halvtimme senare, när frukosten var uppäten. Hade tänkt att åka till Skärholmen senast kl 11 men kom inte iväg förens kl 12. Inte bra med försenat schema. Anledningen till att vi åkte upp var för att hjälpa en jobbkompis att hitta stilen typ. Men hittade ju såklart lite till oss också. Köpte skorna på bilden (skopunkten), massor med smink, "plastbrallor" (H&M) och lite utklädningssaker tills på fre!



Ikväll har vi även fixat med vårt hemliga projekt som jag antar att de flesta av mina vänner vet om nu. Hur kul som helst. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0