Sthlm Hela Dagen









Det här kom jag hem med. Fick tröjorna av farmor. De är jättefina men bilderna blev inte så bra. Koftan är inte bajsbrun :b Köpte en fin kalender, en glittrande. Måste börja skriva upp saker för jag har en tendens att dubbelboka mig själv, haha.

Kom precis hem från huvudstaden. Åkte upp vid 9 imorse och mötte min gamla klasskompis i liljeholmen. Gick lite i centrum sen gick vi världens promenad i det tråkiga vädret för att gå ett ärende. Vid 13 mötte jag farmor på NK och åt lunch. Gick sen på stan. Fick de två koftorna från Zara, supermysiga. Det är "päls" i luvan på den bruna, perfekt i vinter. Runt kl 15.30 när jag och farmor kände oss klara på stan gick jag till Elins jobb. Satt och förberedde inför vårat möte.. ;) Fortfarande hemligt, hoppas ni är nyfikna!

Tog ett glas vin när vi var klara och åt en hamburgare på donken. Tog 20.55 bussen hem från Liljeholmen. En hel dag med stress så nu är jag trött. Ska stra sova för jag jobbar långpass imorgon, 7-17. Sen ska jag hem till min mamma och mysa med min syster som flyttade hem idag!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så stolt över er! kommer bli svinbra <3

2010-10-20 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0