Ditt Paket Finns På Posten

Vilken dag. Går upp kl 8 och ser att det spöregnar. Kul att man ska cykla till jobbet en halvtimme senare. Filen i kylan smakade weard så vågade inte äta upp den. Satte på mig en t shirt, en stickad kofta, en fleecetröja och en regnjacka innan jag gick ut. Plus stövlar och jeans såklart. På jobbet bytte vi ut våra betalterminaler, till chipläsare. Det var kul till en början men sen vart det jobbigt att säga samma sak till varenda kund :b 9-19 sen fick jag äntligen gå hem. Äta middag hemma hos Elin och Adam, goda hamburgare.

Imorgon kommer det säkert regna igen. Jobbar 7-17. Sen ska jag hämta mitt paket från Asos :) (Glömde min laddare hos My i helgen. Kul? Nej. Som tur var hade Elin två)

Kommentarer
Postat av: elin

de vet du hjärtat. <3

2010-09-14 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0