Don't Cry, Buy A Bag And Get Over It

Igår var jag och Frida på biblioteket och förtidsröstade. Jag visste inte riktigt vad jag skulle rösta på så det tog ett tag. Men nu är det klart och jag tror att det vart bra :) Får se om dom vinner.

Efter röstningen var jag barnvakt till Adam medans mamma och Fredrik var på banken och skrev på papprena för nya huset. Sen var det dags att flytta! Mamma packade, Fredrik bar och jag höll Adam sällskap. Beställde mat från pizzan och åkte ut till huset. Efter maten började jag bära in alla kartonger i huset som mamma packade upp. Det var kul att hjälpa till. Leta efter gamla saker de tidigare ägarna lämnat kvar :) Sov kvar ute på Stubbhugget och vaknade med värk i handlederna typ. Efter allt bärande. De ska fortsätta flyttningen på lördag men tyvärr jobbar jag då..

Åkte hem med mamma imorse när hon skulle hämta katten. Kände inte för att gå och lägga mig så jag har städat, tvättat och handlat! Jag är så duktig. Nu ska jag nog fortsätta.

Hejdå Ekenbergsgatan 20, efter 10år;




Och hej Stubbhugget;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0