Äcklig brud

Imorse vaknade jag kl 8 på min lediga dag, helt utvilad. Gick och la mig ca kl 21 igår, efter att jag grillat och druckit något glas vin med Elin. Trött efter vinet och jobb 7-6 antar jag.

Hade bokat in frukost hos Frida idag kl 11 med henne och Amanda. Eftersom jag vaknade så tidigt tänkte jag dra dit tidigare. Men det blir inte riktigt som man tänkt sig. Satt och drack en kopp te i soffan vid 9-tiden och upptäckte utslag i mitt ansikte! Fett äckligt!! Typ hela kinderna, hakan och lite på halsen. Små, små prickar och de syns knappt om man inte tittar noga och är i ljuset. Kliar gör de också.. Ska ringa vårdcentralen imorgon ifall de inte är borta då. Har gått runt med halsduk runt hela ansiktet idag, känns ju inte så kul att gå runt med massa äckliga prickar i ansiktet. Tänk om det smittar?!

Nu ska jag smörja in min stackars fejja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0