Andreas Wijk - Like my style

Ibland kan jag tycka att det är svinkul att laga mat. Men inte när man har jobbat 6-16 i frukten och har ont i hela kroppen. Såklart så skulle jag göra jobbigt mat (enligt mig), hemmagjorda köttbullar. Det slutade men att köttbullarna var lika stora som pannbiffar om inte större och delade i små bitar direkt i pannan. Nu är de klara iaf, måste bara värma upp såsen och fixa potatismoset (jag är för lat för att koka potatis). Hoppas det är gott när jag väl får i skiten i magen!

Mina fina prickar i ansiktet var inte borta idag när jag vaknade, kändes nästan som det var värre än dagen innan? Så jag ringde till vårdcentralen och fick en tid kl 9. Smet efter frukosten på jobbet, hehe. En allergisk reaktion trodde hon att det var så jag fick några tabletter på plats sedan 12 st att ta med hem och ta två gånger/dag. Jag som älskar att ta tabletter.. Men vill ju helst inte ha utslag i ansiktet när  jag drar till London så det är bara att bita ihop.

Nu väntar jag på Frida som ska komma och umgås lite. Imorgon ska jag sova hos henne för hennes Robert ska visst bort. Då ska vi ha myskväll med chips och massor av film. Kanske färga min utväxt också? På lördag ska jag ha tjejfest, sista festen i lägenheten innan jag flyttar till mamma är det nog. Det måste ju firas, eller sörjas.. jobbar i helgen också, men det gör inte så mycket, för jag är ledig HELA nästa vecka :) :)

Bitter tjej, man behöver såna dagar ibland, få klaga lite på allt och lite till. Imorgon är alltid en bättre dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0