Flytta hem

Sitter och tittar på väldens absolut roligaste program, total blackout. Har aldrig sett något roligare, folk är ju dumma i skallen! HAHA.

Nog om det. Tommy fick ta över lägenheten så nu har jag ett utflyttningsdatum, 1 maj. Som tur är har jag inte så mycket att packa. Jag och Yohanna fixade lite i fredags då vi packade typ 4 kartonger. Mest småkrafs och kökssaker. Jag ska lämna kvar nästan alla möbler till Tommy, allt utom tv:n! Soffan ska han få köpa, jag behöver ju liksom inget hos mamma. Sen vet jag inte vad jag ska göra när vi kommer hem från Australien men känner att jag inte behöver de här möblerna.

Om en vecka åker jag till London med farmor, faster, syster och kusin. Passar inte in så bra i min budget men vart bjuden på själva resan, då kan man ju inte tacka nej! Hehe. Ska inte shoppa så mycket, har ju aldrig vart där så det ska bli kul att se staden :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0