I love London

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga men jag hade mer än gärna stannat kvar i London. Älskade staden, högt tempo och massor av folk som jag älskar. Funderar på att flytta dit när jag kommer hem från Australien? Måste ju leva livet innan man skaffar familj och skit. Lev medans man är ung!

London var som sagt toppen, handlade massor. Ca 3-4000kr gick åt på kläder, var tvungen att köpa en större resväska. Haha! Men vi såg också många saker, t ex Big Ben, kyrkan där prinsen ska gifta sig i på fredag, Madame Tussauds och Buckingham palace m.m. Vi gick så mycket så mina fötter är helt döda, har aldrig gått så mycket i hela mitt liv tror jag. Lär ju ha tappat några kilon där!

Det bästa var också vädret, shorts och linne var man tvungen att ha på sig så man inte svettades ihjäl. Sommar på riktigt. Skönt och komma hem till ett ganska varmt sverige också. Ni som känner mig vet att jag knappt blir brun och när jag väl blir det är sommaren typ slut. Men nu har jag ränder från linnet att skryta med, redan! ;) Fräknarna har kommit fram på riktigt, prickig i hela ansiktet.

Vårt boende var bäst också. Vi bodde precis bredvid Oxford street, Primark och Hyde park. Kunde det blivit bättre? Tackar farmor och farfar så hemskt mycket för en av mina bästa resor.

Nu ska jag fortsätta packa, på lördag flyttar jag till mami.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0