Jag och mitt lilla hus

Nu har jag nästan kommit till rätta i mitt lilla hus. Gått igenom de felsta kartongerna, bara alla kläder som ska in i garderoben! Det sparar jag till sist för jag tror inte att jag har plats för riktigt alla kläder.

Skönt att bo med familjen igen, i alla fall nu i början. Jag har ju bott ensam i ca 10 månader. Det gör jag i och för sig nu med men har familjen på tomten :)

Cyklade till och från jobbet idag för första gången, det är ca 5km. Det var skitjobbigt! Jag har ju aldrig tränat i hela mitt liv så man jag ju säga att jag har fett dålig kondis, med tanke på att jag röker också. Dags att sluta upp med det. Kommer ändå inte röka hemma, vill inte att lillebror ska se sånt.

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Välkommen hem stumpan :-)

2011-05-06 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0