10 dagar kvar

Fullspäckad helg. Känns som det iallafall. Jag är helt slut, legat i soffan hos Elin mest hela dagen. Varken mitt huvud eller mina ögon har hängt med idag. Lite seg i skallen alltså.

I fredags hade vi idolmys hos Elin och Adam. Vi har haft det några fredagar nu. Vissa bättre än andra :) Lagade mat, fläskfile med potatis och rödvinssås. Jättemysigt! Men tyvärr så fick jag värsta resfebern så jag var tvungen att åka hem till mamma. Det kommer bli riktigt jobbigt att säga hejdå. Om jag redan grinar, hur mycket tårar kommer det då komma på lördag när jag träffar många för sista gången på länge?

Igår hade min fina farmor 70års fest. Det var superkul att träffa familj, släkt och vänner. Hon och farfar firade samtidigt deras 50nde bröllopsdag. De är så söta! Elin och Victoria var med och jobbade som servitriser på kalaset. Vi var ca 60 personer så de hade lite att stå i. Kom hem till Trosa vid 23, då bytte vi om för att sätta oss i bilen igen och dansa lite på Mike's.

Måndag; 6-17 Tisdag; 7-17 Onsdag; arbetslös :) Hur skönt är det inte med bara två dagar kvar på jobbet? Inget jag klagar på direkt. Jag ska även till frissan på onsdag, äntligen ska den sketna utväxten bort! Kanske klipper av lite mer på håret... Hehe.

Sen ska väl resten av veckan gå till att rensa ut mitt hus, packa ner mitt liv, tvätta igenom alla mina kläder och PACKA. Inget jag riktigt ser fram emot. Men det är ju bara tio dagar kvar. o m g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0