17 dagar kvar

Igår var den bästa dagen i hela mitt liv! På riktigt den bästa.

Brolle fick barn i fredags så han var inte på ladies night föreställningen samma kväll. Jag, mamma, Sofia och Carro hade biljetter till lördagen och det enda jag hoppades på var att Brolle skulle vara där. Tittade runt på internet men det stog ingenstans om han skulle närvara eller inte. När vi kom fram till globen kunde jag börja andas igen för han var ju där, han skulle uppträda!

Vi hade bäst platser. Vi satt 5 meter från scenen (långbord uppdukade i hela globen), längst fram vid bordet och längst ut. Från mitten av scenen var det en gång till mitten av globen typ, en liten extra scen. Brolle sprang förbi, Sofia sträckte ut min hand. OCH HAN TOG TAG I DEN! SATTE SIG PÅ HUK FRAMFÖR MIG! TITTADE MIG I ÖGONEN OCH SJÖNG FÖR MIG! Den bästa dagen i mitt liv. Det kommer jag leva på i resten av mitt liv. Min drömkille! Älskar honom!


(bilder från förra året)


Kommentarer
Postat av: alllie

åh vad kul för dig! jag skulle nog svimmat! haha

2011-10-17 @ 22:34:53
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0